Blah Blah ?

jag vill ha en ny bloggdesign ! tycker min är så ful x) men jag orkar inte göra en själv, ska nog gå å googla och se om de finns nå gratis designar , hehe . nu till något helt annat ! i dag så har jag varit till happis och kollat på en höstjacka, men jag hittade ingen :( vill ha en trench coat , men jag hitta ingen :( sen efter det så var jag ju tvungen att följa med in till IKEA, jag kan bara säga att jag HATAR IKEA! Usch, samma saker hela tiden, dessutom får man jätte ont i fötterna efter att man har gått igenom hela affären, plus att min mamma går Sniiigelfart då hon går där så man blir riktigt less efter att ha gått där i 3 timmar ungefä.men det är ju bra att IKEA finns då man ska flytta hemifrån.  aja, kom i alla fall hem med en kudde, galjar och batterier haha x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0