De var ett tag sen..

De var ett tag sen jag skrev här, men jag ville bara ha nånting sagt och det är att jag är väldigt lyckligt lottad! har inte tänkt på det så mycket tidigare, men de jag tänker på är att jag har så bra relation med mina kusiner, farbror, mostrar och familj. min moster maud är som en extra mamma och min kusin är som kusin Johanna är som en extra syster :) jag tycker jätte mycket om hela släkten och är så glad att vi bor så nära och att vi håller kontakten så bra :) som i går så så samlade vi ihop kusinerna, simon, viktor, johanna, min bror david och hans Tjej Amanda. det  var jätte roligt , men det är så synd att alla  dom unga kusinerna har flyttat förutom Viktor. Johanna flyttar ju på Onsdag och det känns jätte tråkigt för att jag brukar alltid komma och hälsa på henne å maud och se film å prata en massa :) dom är som ens bästa kompisar ! de var de jag ville säga , alltså att jag uppskattar alla jätte mycket ! :D:D men nu ska jag hoppa in i duschen, se på film å sen sova! Gonatt :)




Haha, inte så charmerande bild på mig


Hoppas alla kom med :) bilderna är tagna från Johannas facebook hehe x)

Kommentarer
Postat av: Kalix Crew

You can take a person from Kalix but never Kalix from her. Speak it, live it, follow the path, because we are so damn proud of it...

2010-08-20 @ 09:16:09
URL: http://speakit.atspace.us

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0