04:56

Vem är det som är uppe så sent på natten ? jo, lilla lovisa som inte kan sova! usch vad jag hatar detta, skulle nästan göra vad som helst nu för att byta liv med någon som har "vanliga" sovrutiner! alltid när det blir lov så vänder jag på dygnet, jag gör det inte med mening tro mig..det bara händer lixom.

aja, kanske kan berätta vad jag ska göra på nyårsafton. Min kusin vitamin ska sova över här hemma hos oss, för att sedan fara till Maud och spendera kvällen! vet inte vad som händer efter men det lär vi ju ta reda på! Det ska bli skönt med en lugn nyårsafton faktiskt! ska bara äta gott å mysa lixom :)


Btw, har lärt min hund vacker tass och rulla runt ( halft död hund oxå ;)) ! så imorgon ska jag fortsätta att lära henne nya tricks! nu ska jag åter en gång försöka sova! godnatt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0