23 December!

I morgon är det JULAFTON!!! så i morgon ska jag å mamma hämta david från kallax och kanske amanda. hon åker tåg o det är försenat så man vet inte när hon kommer riktigt. skulle vara jätte tråkigt om inte hon kan fira jul med oss, har sett framemot det faktiskt.

alla julklappar är klara! så nu är det bara att vänta in dagen :) längtar verkligen, alltså jag har hållt mig ifrån julmat under hela december! har inte riktigt känt mig sugen på det, men nu börjar jag längta lite efter maten heh. det blir lite mer speciellt! men nu ska jag försöka få mig nån sömn, har vänt dygnet totalt! somnade halv fem igår och imorgon/idag ska jag upp åtta!!!

Gonatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0