JULEN HAR GÅTT Å JAG HAR FÅTT..

jaaaaa.. juste jag hade ju en blogg? kanske man skulle skriva lite här då? jaa, jag har inte så mycket att säga förutom att i morgon kommer jag att fota allt jag fick i julklapp! och lite kläder jag köpt ;)

I dag har jag David amanda o andré varit till luleå :) hittade en "skjorttunika" på mellandagsrean för 100 kr ! Imorgon ska vi äta lunch ute på kina o sedan fara till Luleå Igen för att amanda ska fara hem med tåget :/ så då ska jag å mamma passa på att hitta lite kleeder! hoppas att det inte är lika mycket folk i morgon..var riktigt jobbigt att gå på stan med folk som typ knuffas och puffas då man har ont i huvvet lixom.. aja, men ni får mer update i morgon.. men jag lovar inget heh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0