Trött som bara den!

idag har jag varit väldigt trött även fast jag sov till tolv, nogförat jag somnade halv fyra som vanligt. alltså man blir så trött av detta mörker! man gäspar konstant ! så i morgon blir det Pyjamasdag , har ändå inte något annat för mig heeh. det kommer bli nice, kanske går förbi till maud i morgon kväll :) I alla fall så for david hem i dag o amanda hem i dag.. vilket var tråkigt. men mamma frågade om jag ville fara till uppsala då hon är i Thailand ! så jag kanske drar dit en helg i februari :)

Nästa veckan drar jag o morsan till luleå o shoppar.. vill inte på mellandagsrean en dag till! har redan varit 2 ggr och hittat endast ett armband och en skjorta! men jag kanske lägger upp bilderna på mina julklappar imorgon. har inte riktigt orkar i dag :S det är ju trots allt lov liksom ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0