Kort i Kort Kort ;D

ligger just nu i min säng och kom nyss hem från anneli :) Idag har jag verkligen fått svettas! vaknade av att mamma ringde klockan tio och sa att jag skulle komma å klippa gräset, och det gjorde jag.. solen steekte som faaan  och svetten bara rann! bokstavligt talat haah X) sen när jag kom hem så duscha jag och drog en timme senare till friseringen för att morsan skulle klippa mig :) så nu har jag kort där bak och långt där framme. men mamma ska klippe det lite kortare där bak, kanske två tre centimeter.

sen vid fem for jag till Kalix med pappa å köpte, en mascara för 49 :-, ett mintgrönt nagellack för 35 :- och ett rosa läppstift :) hittade också ett par trekvartsbyxor på hansens för 300:-. så där försvann endel pengar hehe..

I morgon blire att fara till Luleå och hämta David samt shoppa lite, men nu ska jag se det senaste avsnittet av The secret life of the American teenager..Natti Natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0