en söndag

Hällo! sitter just nu i köket och gör absolut ingenting , borde egentligen göra en massa läxor men det känns så onödigt på nå sätt :S ska nog räkna matte iaf så då har jag i alla fall gjort nåt :D
funderar om jag ska gå till kalix å sola för att jag är alltid blek å då tänkte jag om jag skulle sola på solarium två gånger i veckan tills sommaren börjar så kommer ju jag att bli brun ! för när jag solar utomhus så blir jag alltid först röd och sen vit igen :/ jobbig situation jag vet ! x)

jag vill hyra  en film! brukar alltid ladda ner men jag ids inte se på datorn , fast jag kan ju koppla in datorn in till teven dock.. men jag har typ tankat hem 3 filmer i veckan och jag har en limit på 1 i veckan XD wierd huh! 

i morn börjar skolan igen :/ känns kul för att då får man träffa alla igen, fast det känns ändå tråkigt för då måste man gå på lektioner ://// BLÄÄ ..... nu ska jag sluta skriva soooo.. Hejråå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0