Lördaag !

glömde att uppdatera i går men whatever ! haha, i går så for jag och jenny hem till Maud och hittade vitlöks baugetter i frysen och käkade en baugette var till middag,  sen svammla vi på en massa, sen klockan halv sex for vi till anneli och skulle fika för att hon fyller år på söndag och då tänkte vi ha barnkalas i fredas ! sen klockan sju kom resten av klassen. som vanligt var jag ju dampig å fnittrig, haha. det var en rolig och mysig kväll tyckte jag iaf. skulle egentligen vara med jenny ikv men hon for till lantjärv så jag ska vara med henne i morgon i stället ! och nu ska jag avsluta med en grej jag sa i fredags då jag for till skolan...

Fanny- varför åt du godis till frukost?
Jag- för att det låg framme x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0