My music...

blev lite inspirerad av att skriva detta inlägg efter att jag har läst Mathildas blogg ( Klick on the länk) ! ;) så jag tänkte säga vilken musik jag lyssnar på faktiskt, jag har nog ungefär samma musik smak som min brorsa tror jag.. hans spotify är fylld med en maaassa musik som jag älskar.. jag tror nog jag inte skulle kunna överleva om inte musik!

när jag var kanske 14 bast så var det bara Mychemicalromance, HIM, KoRn, Panic! At the disco, Muse, Paramore mm som gällde för mig , jag var ett litet "emo" eller vad man kallar mig.. jag såg mig aldrig som det, hade typ på mig svarta röda tajta byxor med hängslen och randiga prickiga tröjjor och mössor med grejer på typ, svarta naglar och eyeliner och tyckte att jag var Awsome och var alltid osynlig .. he he .. fast det pågick nog bara ett år alltså sjuan ! men jag tror jag var ganska osäker och typ depressed eller nåt  :S men det allt det där sitter fortfarande i , jag gillar fortfarande alla dessa band , fast kanske inte på samma sätt som förut , jag vet inte men det var en så jävla underbar känsla att ligga och lyssna på mcr speciellt ! jag älskar att andvända svarta kläder speciellt och jag lyssnar fortfarande på allt detta, men min musiksmak har , typ blivit mer "utspridd" om man säger så ! fan att jag ska vara så fotoskygg för annars hade jag kunnat visa nån bild från sjuan ! hade själv vela se hur jag såg ut då! ;)  aja , blev lite carried away! men nu till musiken !

Mcr
foo fighters
muse
kyle andrews
HOFFMAISTRO
HIM
Paramore
KoRN
Lady gaga
Miike Snow
Owl city
The Chemical Brothers
Karen O
The Teddybears
Jay-Z
The smashing pumpkins
P.O.D
Horrorpops
Datarock

och det finns many many moore ! men jag orkar fan inte skriva ner allt , sorry .. får bli en annan dag alltsåå!!! ;D

detta är alltså My chemical romance , kommer nog alltid lyssna på dom ! för dom är såå J*Vla braa!!:D




orkar inte lägga upp nå youtube klipp , men det är ju bara att kolla själv ;)

Kommentarer
Postat av: mia

tänkte svara på detta inlägg, men det blev så lång text så jag skriver nog ett inlägg som svar i min blogg :D checka

2010-03-30 @ 22:50:41
URL: http://mialiisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0