Seriööst..

Seriööst jag har skrivit typ 2-4 inlägg om dagen ! men det är så roligt att blogga, även om det inte är så intressant eller om ingen läser.. fast jag har faktiskt några läsare he he ;) det är skönt att få skriva av sig av allt! om vad man har gjort vad man är intresserad av och allt sådant, så jag uppskattar bloggen väldigt mycket.. jag strävar inte efter att få jätte många läsare, vill bara helt enkelt skriva av mig . jag blir alltid så bubblig å glad då jag skriver , ingen aning varför men jag tycker helt enkelt att det är skitkul!  ni som läser bloggeen ser kanske väldigt lätt vilken person jag är på den ytliga sidan , sprallig, glad, fundersam, flummig! med dom orden kan man faktiskt bäst beskriva mig, men på den inre sidan är jag en helt annan person som jag inte visar här och kanske inte så mycket annars heller förutom hemma för mig själv ;) ( har ganska svårt att öppna mig )

nu ska jag se på family guy , sen svenska hollywood fruar och sen kanske håkans bar , goodnight people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0