Vill ha pengar !

jag vill ha pengar och jag har en chans att få pengar men inte lika mycket som jag vill att det ska bli! jag ska då sälja min bräda till min syrra, jag har knappt andvänt den, så den är typ sprillans , så jag har sökt upp priset på den och då kostar den 1300 kr typ utan bindningar och min syrra vill köpa den utan bindningar sooo... men då mamma och pappa köpta den kostadee den kanske 2000 kr och jag tror då att jag ska sälja den för 1700 kr , men jag är inte säker .. men då vill jag att hon ska köpa med bindningar ! för vad har jag för andvändning av bindningar då jag inte har nån snowboard ??? aja , men nu ska jag fundera vidare , Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0