Yes!

i dag har det kommit en massa nya avsnitt av de serier jag följer och dom är :

  • Desprate housewives
  • Family guy
  • how I met your mother
  • The secret life of the american teenager
  • gossip girl
och i morgon kommer ett nytt avsnitt av melrose place :) bara så ni vet så laddar jag inte hem serier utan ser dom på olika hemsidor som : Channel 131, Tvshack , Surfthechannel... jag brukar inte se på Channel 131 utan där ser jag vilka serier som har kommit och när dom kommer :) jag skulle aldrig ocrka tanka hem alla serier ist för att se dom där för att det går så mycket snabbare att se dom på dom här sidorna, rekomenderar väldigt mycket.. men när ni ska se serierna så se på megavideo för det har bäst kvalla tkr jag, men det brukar variera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0