Ny serie!

En ny serie jag har börjat följa.. alltså den är inte ny, rätt gammal. har sett det på teve tidigare, men nu ska jag se alla avsnitt :)

Veronica Mars



sen en annan grej.. tänkte faktiskt köpa en ny mobil, men det kommer nog inte hända eftersom att den jag ville ha o så som det ser ut alla vill ha så är den slutsåld på telia. på comviq finns den också med då är den låst till comviq..



I morgon ska jag nog stiga upp tidigt o gå ut å fota om det nu är bra väder.. sen kanske man ringen Hanne å ser om hon vill umgås :)

Kommentarer
Postat av: Magnus Hedberg

Hejsan. Ringer du inte med Comviq idag är det hög tid att börja göra det och nu har du en gyllene chans. När du köper ZTE Blade och samtidigt flyttar över ditt nummer från din nuvarande operatör bjuder vi dig på inte mindre än 500 kronor i ringpott uppdelat på 100 kronor dina 5 kommande tankningar (5 x 100kr). För denna ringpott kan du sedan ringa, sms:a, mms:a och surfa galet mycket. Ha en trevlig kväll. Magnus Hedberg / Comviq

2011-01-05 @ 17:15:19
URL: http://comviq.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0